Gadżety reklamowe

Promowanie firmy to kluczowy element, który prowadzi przez drogę do sukcesu. Trudno wyobrazić sobie markę triumfującą na rynku bez wcześniejszego jej promowania. Niezastąpione znaczenie ma dbanie o klientów już od chwili pojawienia się nowej marki w branży. Nowy Rok, lunch biznesowy, spotkanie służbowe? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Idealnie, jeżeli są to gadżety reklamowe z logo, które są mile widziane przez kontrahentów. Wybór jest ogromny. Czym kierować się podczas wyboru?

Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy modny pomysł?

Co jest najczęściej wybieranym gadżetem reklamowym? Oczywiście długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który można przekazać przy niemal każdym spotkaniu służbowym. Jest upominkiem praktycznym, pożądanym i zawsze mile widzianym. Jest przydatny dla każdego, zwłaszcza gdy jest to dobrej jakości długopis lub eleganckie pióro. Klasycznym pomysłem na prezent dla klientów są kubki. Tego typu gadżety reklamowe są dobrze odbierane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Kubek termiczny to ciekawy i mniej popularny pomysł, w przeciwieństwie do kubka porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To dobry gadżet reklamowy, który podkreśli dbałość firmy o ochronę środowiska, a taki odbiór firmy jest szczególnie na topie.

Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Niestandardowe pomysły zapadają w pamięć, dlatego bardzo dobrym pomysłem są praktyczne gadżety reklamowe. Funkcjonalnym upominkiem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Mile widziana elektronika to oczywiście pendrive oraz powerbanki reklamowe. Lokalizator kluczy z logo na pewno o wiele lepiej pozwoli się zapamiętać jako prezent firmowy dla kontrahenta.

Gadżety reklamowe z logo – może coś niestandardowego i praktycznego?

Plecaki i torby są dobrze postrzeganym prezentem, choć trochę oklepanym.Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Ostatecznie to klient jest najważniejszy i jego zadowolenie. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.

Odzież reklamowa wydaje się być zawsze trafionym produktem reklamowym, bez względu na branżę. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Co warto ostatecznie wybrać? Powinno to być uzależnione od branży i marki, w której dana firma działa. Na pewno dobrym pomysłem jest postawienie na łączone prezenty: tradycyjne z nowoczesnymi. Połączenie tradycyjnego długopisu oraz kubka znacznie lepiej zapadnie w pamięć, gdy będą stanowiły komplet prezentowy z akcesoriami reklamowymi do telefonów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here