Biznes i Finanse

Jaka powinna być dobra odzież reklamowa z nadrukiem?

  • 19 lipca, 2021
  • 3 min read
Jaka powinna być dobra odzież reklamowa z nadrukiem?

Odzież reklamowa to najczęściej ubrania z nadrukiem logo firmy. Czasem nanosi się na nią także hasło reklamowe lub slogan związany z konkretną akcją promocyjną. A po co zamawiać odzież reklamową? Ponieważ pomaga kreować identyfikację wizualną firmy, kiedy noszą ją pracownicy albo służy jako praktyczny upominek dla klientów. O jej wartości świadczy fakt, że inwestują w nią korporacje i małe lokalne firmy. Czym się wyróżnia dobra odzież reklamowa z nadrukiem?

Cechy dobrej odzieży reklamowej

Dobra odzież reklamowa ma być trwała, estetyczna i praktyczna. Oto czynniki, na które warto zwracać uwagę przy wyborze ubrań z nadrukiem:

  • Wysoka jakość materiału i szycia – niezależnie od tego, czy firma zamawia koszulki lub bluzy z nadrukiem dla pracowników, czy dla klientów, ważna jest jakość. Jeśli odzież  reklamowa ma być noszona jako ubrania robocze, to musi być wytrzymała i dostosowana do warunków pracy. Na przykład kurtka dla pracowników chłodni powinna dobrze izolować przed zimnem. Osoby pracujące fizycznie docenią przewiewne tkaniny. Może to być bawełna 100%, ale nie musi. Są też inne materiały, dłużej zachowujące kolor i fason, a jednocześnie zapewniające dobrą wentylację. Odzież promocyjna dawana klientom także powinna mieć wysoką jakość, żeby chcieli ją nosić i dobrze postrzegali firmę.  Liczy się zarówno jakość tkanin, jak i samego szycia.
  • Duża rozmiarówka – odzież reklamową noszą osoby o różnej figurze i wzroście. Zanim więc złoży się zamówienie, warto sprawdzić, czy dany fason jest dostępny we wszystkich potrzebnych rozmiarach. Pracownicy, którzy chodzą w zbyt ciasnych lub za luźnych ubraniach z nadrukiem będą antyreklamą i nie przyczynią się do budowania profesjonalnego wizerunku. Znowu klienci, którzy nie dostaną upominku, bo nie ma ubrań w ich rozmiarze, na pewno nie ocenią dobrze firmy. Rozmiar naprawdę ma znaczenie.
  • Trwałość nadruku – bardzo ważna jest też jakość nadruku. Jeśli już po pierwszym albo drugim praniu będzie on uszkodzony, to odzież reklamowa szybko zacznie wyglądać niechlujnie. Wpływa to bardzo negatywnie na wizerunek firmy.

Gdzie zamówić dobrą odzież reklamową z nadrukiem?

Nie każdy producent odzieży reklamowej oferuje ubrania tej samej jakości. Są jednak firmy godne polecenia jak na przykład WIB. Szyją one na zamówienie stroje firmowe albo ubrania promocyjne z nadrukiem, ale mają też gotowe modele. Na te ostatnie wystarczy tylko nanieść znakowanie, więc czas realizacji zamówienia jest bardzo krótki. Takie firmy oferują też różnego rodzaju nadruk folią flex lub flock (zwykłą, brokatową, hologramową, błyszczącą, o fluorescencyjnych kolorach). Im większy wybór ubrań i form znakowania, tym lepiej, choć oczywiście zawsze najważniejsza jest jakość.